Moja włosowa historia - Paulina

Koniec wakacji :) Od dziś wracam do Was i do blogowania, a na dobry początek mam historię Pauliny, która bardzo mi zaimponowała! Czym? Przekonacie się poniżej...

Na Twój blog trafiłam jakieś 3 lata temu (obecnie mam 20) kiedy to koleżanka wcisnęła mi jakąś odżywkę z oriflame bez spłukiwania. Pamiętam jak pięknie pachniała i jak gładkie były po niej moje włosy.Zastanawiałam sie wtedy czy mogą być jeszcze gładsze i błyszczeć bardziej. Wpisałam w google; JAK DBAĆ O DŁUGIE WŁOSY i znalazłam się u Ciebie.

Nigdy wcześniej nie przywiązywałam uwagi do pielęgnacji ani stylizacji. Moja włosowa historia nie jest zbyt... kolorowa? Moje włosy zawsze były po prostu długie... 20 lat ten sam kolor, zmieniała się tylko ich długość i stan. I tu chyba należy pokazać moje zdjęcie w wieku 5 lat, wtedy jeszcze dbała o nie moja mama ( jak umiała;) ).



Udostępnij

0 komentarze:

Prześlij komentarz